Don't Disturb Nerds Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Don't Disturb Nerds Forum

- Ordet er dit!
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Inskruktører i en nøddeskal.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Jaws
~Admin~
~Admin~
Jaws


Antal indlæg : 878
Age : 33
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 07/02/08

Inskruktører i en nøddeskal. Empty
IndlægEmne: Inskruktører i en nøddeskal.   Inskruktører i en nøddeskal. EmptyOns Maj 28, 2008 1:29 pm

Mangle instruktører har temaer/elementar eller måder at lave film på som går igen i deres film, her er et par stykker:

Steven Spielberg: Børn med manglene faderroller.

George Lucas: Er aldrig tilfreds med første udgave af sine film. Og skal altid ødelægge dem med ny computergrafik og irreterende karaktere.

Michael Bay: Alt for "små" actionfilm, med alt for store budgetter!

Uwe Boll: LOL!

- Kender i nogle?
Tilbage til toppen Go down
http://www.ddn.frac.dk/
Zorpoks
~Turist~
~Turist~



Antal indlæg : 27
Age : 33
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 06/05/08

Inskruktører i en nøddeskal. Empty
IndlægEmne: Sv: Inskruktører i en nøddeskal.   Inskruktører i en nøddeskal. EmptyTors Maj 29, 2008 2:00 pm

Jaws skrev:

...
George Lucas: Er aldrig tilfreds med første udgave af sine film. Og skal altid ødelægge dem med ny computergrafik og irreterende karaktere.
...

Rofl, so true. On another note: Wtf er det med R2-D2 i episode 1,2 og 3? -_- hvis han kunne flyve og besejre Superdroids(kan ikke huske deres rigtige navn... jeg skammer mig <.<) hvorfor fanden var han så, så hjælpeløs i de første film? Jeg nægte at tro på at en folk Java'er er stærkere end en Superdroid
Tilbage til toppen Go down
Jaws
~Admin~
~Admin~
Jaws


Antal indlæg : 878
Age : 33
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 07/02/08

Inskruktører i en nøddeskal. Empty
IndlægEmne: Sv: Inskruktører i en nøddeskal.   Inskruktører i en nøddeskal. EmptyTors Maj 29, 2008 2:02 pm

Zorpoks skrev:
Jaws skrev:

...
George Lucas: Er aldrig tilfreds med første udgave af sine film. Og skal altid ødelægge dem med ny computergrafik og irreterende karaktere.
...

Rofl, so true. On another note: Wtf er det med R2-D2 i episode 1,2 og 3? -_- hvis han kunne flyve og besejre Superdroids(kan ikke huske deres rigtige navn... jeg skammer mig <.<) hvorfor fanden var han så, så hjælpeløs i de første film? Jeg nægte at tro på at en folk Java'er er stærkere end en Superdroid
Nu skal du jo også tænke på R2D2 er ældre i de gamle film. Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.ddn.frac.dk/
Zorpoks
~Turist~
~Turist~



Antal indlæg : 27
Age : 33
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 06/05/08

Inskruktører i en nøddeskal. Empty
IndlægEmne: Sv: Inskruktører i en nøddeskal.   Inskruktører i en nøddeskal. EmptyTors Maj 29, 2008 2:06 pm

Jaws skrev:
Zorpoks skrev:
Jaws skrev:

...
George Lucas: Er aldrig tilfreds med første udgave af sine film. Og skal altid ødelægge dem med ny computergrafik og irreterende karaktere.
...

Rofl, so true. On another note: Wtf er det med R2-D2 i episode 1,2 og 3? -_- hvis han kunne flyve og besejre Superdroids(kan ikke huske deres rigtige navn... jeg skammer mig <.<) hvorfor fanden var han så, så hjælpeløs i de første film? Jeg nægte at tro på at en folk Java'er er stærkere end en Superdroid
Nu skal du jo også tænke på R2D2 er ældre i de gamle film. Razz

I fail to see your point. R2-D2 er måske ældre, men han er også en droid, så med mindre han er blevet rusten så burde han stadigvæk kunne flyve og kæmpe.
Tilbage til toppen Go down
Jaws
~Admin~
~Admin~
Jaws


Antal indlæg : 878
Age : 33
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 07/02/08

Inskruktører i en nøddeskal. Empty
IndlægEmne: Sv: Inskruktører i en nøddeskal.   Inskruktører i en nøddeskal. EmptyTors Maj 29, 2008 2:07 pm

Ja okay, Star Wars nørden har talt. Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.ddn.frac.dk/
Munkholm
~Redaktør~
~Redaktør~
Munkholm


Antal indlæg : 431
Age : 33
Registration date : 07/02/08

Inskruktører i en nøddeskal. Empty
IndlægEmne: Sv: Inskruktører i en nøddeskal.   Inskruktører i en nøddeskal. EmptyTors Maj 29, 2008 2:08 pm

R2D2 havde en "Pwn Chip" indbygget i de nye film.. Da han så blev ældre blev de nød til at tage den ud
Tilbage til toppen Go down
Zorpoks
~Turist~
~Turist~



Antal indlæg : 27
Age : 33
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 06/05/08

Inskruktører i en nøddeskal. Empty
IndlægEmne: Sv: Inskruktører i en nøddeskal.   Inskruktører i en nøddeskal. EmptyTors Maj 29, 2008 2:10 pm

Munkholm skrev:
R2D2 havde en "Pwn Chip" indbygget i de nye film.. Da han så blev ældre blev de nød til at tage den ud

Shocked I finally see it! Java'erne fik på en eller anden måde overrumbler R2-D2 så han ikke kunne kæmpe igen (dunno how, en EMP måske?) og da Luke så pillede ved ham kom han til at slette denne "Pwn Chip"! Luke den nub <.<
Tilbage til toppen Go down
BoBo
~Bruger~
~Bruger~
BoBo


Antal indlæg : 232
Age : 33
Registration date : 07/02/08

Inskruktører i en nøddeskal. Empty
IndlægEmne: Sv: Inskruktører i en nøddeskal.   Inskruktører i en nøddeskal. EmptyFre Maj 30, 2008 9:08 am

Uwe Boll er til grin og skulle lære en hentyning ! ikke lave flere film.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Inskruktører i en nøddeskal. Empty
IndlægEmne: Sv: Inskruktører i en nøddeskal.   Inskruktører i en nøddeskal. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Inskruktører i en nøddeskal.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Don't Disturb Nerds Forum :: Media :: Film/TV-
Gå til: