Don't Disturb Nerds Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Don't Disturb Nerds Forum

- Ordet er dit!
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sindsyge vaner/Tvangstanker

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jaws
~Admin~
~Admin~
Jaws


Antal indlæg : 878
Age : 33
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 07/02/08

Sindsyge vaner/Tvangstanker Empty
IndlægEmne: Sindsyge vaner/Tvangstanker   Sindsyge vaner/Tvangstanker EmptyTors Jun 12, 2008 12:32 pm

Har selv et par stykker:

- Volumen på mit fjernsyn skal altid stå på tal der går op i 5 (f. eks 20, 25, 30) undtaget om aftenen der skal det stå på 18.

- Er totalt paranoid når jeg går alene på gaden og opdager at nogle går bag mig, uden at overhale.

- Når jeg går på gaden og passerer to fnisende tøsebørn, så er jeg stensikker på, at det er mig, de griner af.

- Hvis jeg bliver overhalet af en anden cyklist, skal jeg indhente og overhale personen igen.

- Mine hverdagsmorgener skal altid være ens. Ellers bliver resten af dagen noget møj.

- Bliver utrolig forarget når jeg ser en stavefejl i det offentlige rum (butikker, TV osv.)

Er det noget i har noget af?
Tilbage til toppen Go down
http://www.ddn.frac.dk/
Nishinku
~Senior~
~Senior~
Nishinku


Antal indlæg : 342
Age : 34
Geografisk sted : Dæmning nr.1 sth
Registration date : 07/02/08

Sindsyge vaner/Tvangstanker Empty
IndlægEmne: Sv: Sindsyge vaner/Tvangstanker   Sindsyge vaner/Tvangstanker EmptyTors Jun 12, 2008 1:55 pm

Jaws skrev:

- Er totalt paranoid når jeg går alene på gaden og opdager at nogle går bag mig, uden at overhale.

- Når jeg går på gaden og passerer to fnisende tøsebørn, så er jeg stensikker på, at det er mig, de griner af.

- Hvis jeg bliver overhalet af en anden cyklist, skal jeg indhente og overhale personen igen.

- Mine hverdagsmorgener skal altid være ens. Ellers bliver resten af dagen noget møj.

- Bliver utrolig forarget når jeg ser en stavefejl i det offentlige rum (butikker, TV osv.)
Dem har jeg også xD,
Tilbage til toppen Go down
http://www.nishinku.frac.dk
Jaws
~Admin~
~Admin~
Jaws


Antal indlæg : 878
Age : 33
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 07/02/08

Sindsyge vaner/Tvangstanker Empty
IndlægEmne: Sv: Sindsyge vaner/Tvangstanker   Sindsyge vaner/Tvangstanker EmptyTors Jun 12, 2008 2:04 pm

Sygt... Shocked

- Så må vi håbe jeg ikke kommer og overhaler dig på cykel! XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.ddn.frac.dk/
Hansen
~Turist~
~Turist~
Hansen


Antal indlæg : 18
Age : 34
Geografisk sted : Svendborg
Registration date : 01/05/08

Sindsyge vaner/Tvangstanker Empty
IndlægEmne: Sv: Sindsyge vaner/Tvangstanker   Sindsyge vaner/Tvangstanker EmptySøn Jun 15, 2008 11:12 pm

Jeg har noget med at hvis jeg lægger 7 kabale skal det altid ligge i denne rækkefølge når den går op : spar, hjerte, ruder og klør.. Jeg får kvalme hvis de ligger anderledes :S
Tilbage til toppen Go down
Nishinku
~Senior~
~Senior~
Nishinku


Antal indlæg : 342
Age : 34
Geografisk sted : Dæmning nr.1 sth
Registration date : 07/02/08

Sindsyge vaner/Tvangstanker Empty
IndlægEmne: Sv: Sindsyge vaner/Tvangstanker   Sindsyge vaner/Tvangstanker EmptyMan Jun 16, 2008 1:07 pm

Jaws skrev:
Sygt... Shocked

- Så må vi håbe jeg ikke kommer og overhaler dig på cykel! XD
Så bliver det en uendelig kamp xD

Nå ja jeg har det også sådan hvis jeg spiller FPS spil så skal jeg klø mig på næsen efter at dræber nogle(eller nogle gange.... Dræber jo så mange at mit hoved ikke ville kune holde til det hvis det var hver gang) xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.nishinku.frac.dk
Sponsoreret inhold





Sindsyge vaner/Tvangstanker Empty
IndlægEmne: Sv: Sindsyge vaner/Tvangstanker   Sindsyge vaner/Tvangstanker Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sindsyge vaner/Tvangstanker
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Don't Disturb Nerds Forum :: Generelt :: Frit Forum-
Gå til: