Don't Disturb Nerds Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Don't Disturb Nerds Forum

- Ordet er dit!
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Filmatisering af spil ?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
BoBo
~Bruger~
~Bruger~
BoBo


Antal indlæg : 232
Age : 33
Registration date : 07/02/08

Filmatisering af spil ? Empty
IndlægEmne: Filmatisering af spil ?   Filmatisering af spil ? EmptyTors Jul 10, 2008 8:17 pm

Sad lige og så ekstra materialet til Silent Hill filmen, da det slog mig. Skal en filmatisering af et spil historie følges tight til spillet og være helt tro med spillet eller skal filmatiseringer af spil overhoved finde sted?

Imho synes jeg det er fint, at de finder sted, men skal helst ikke følge historien tight. Tag silent hill, som jeg selv synes er fed. Der har ændret historien en del, men holder den stadigvæk inden for Silent hill ånden.

hvad synes I andre?
Tilbage til toppen Go down
adionditsak
~Turist~
~Turist~
adionditsak


Antal indlæg : 15
Age : 31
Geografisk sted : frederiksberg
Registration date : 01/07/08

Filmatisering af spil ? Empty
IndlægEmne: Sv: Filmatisering af spil ?   Filmatisering af spil ? EmptyTors Jul 10, 2008 10:28 pm

Filmen skal selfølgelig holde sig til navne, baggrunde, grundlag osv... så er det fint nok
Tilbage til toppen Go down
http://www.guildwars.frac.dk (ikke kommet igang :P)
Nishinku
~Senior~
~Senior~
Nishinku


Antal indlæg : 342
Age : 34
Geografisk sted : Dæmning nr.1 sth
Registration date : 07/02/08

Filmatisering af spil ? Empty
IndlægEmne: Sv: Filmatisering af spil ?   Filmatisering af spil ? EmptyFre Jul 11, 2008 2:24 am

Jeg vil sige det sådan at jeg ikke ville have en filmatisering der gik direkte over spillets historie, da det egentligt på en vis side vil være kedeligt at se en film hvor der sker præcis det samme som et spil du allerede har gennemført :/, Dog skal det følge spillets overall historie såsom i resident evil, er det T-Virus der er sluppet løs og hærger alt, så skal filmen self handle om det. Det skal bare ikke være præcis det samme som spillet.... (Self er det sjovt at se om personer som er i spillene fordi man så kan karakterisere sig med dem)
Tilbage til toppen Go down
http://www.nishinku.frac.dk
Jaws
~Admin~
~Admin~
Jaws


Antal indlæg : 878
Age : 33
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 07/02/08

Filmatisering af spil ? Empty
IndlægEmne: Sv: Filmatisering af spil ?   Filmatisering af spil ? EmptyLør Jul 12, 2008 3:46 pm

Enig med Bæveren. En film som har 100 % samme historie som spillet ville være spild af tid og penge. Men en film som foregår i samme univers eller evt. forfæller historien før elller efter spillet ville være fint.

Mht. Resident Evil filmene så synes jeg egenligt alle tre film er udmærket, især nummer 3 som bestemt er på min top 5 over film fra 2007, så om de følger spillende er for mig ligegyldtigt.

Men ville da mene at der optræder figure og monstre fra spillende i Resident Evil filmene, og at det er andre små hints som lægger sig op at spillende. Så de er hvis i spørger mig er filmene spilserien, Resident Evil værdig.

En anden god filmatisering er D.O.A: Dead Or Alive. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.ddn.frac.dk/
Sponsoreret inhold





Filmatisering af spil ? Empty
IndlægEmne: Sv: Filmatisering af spil ?   Filmatisering af spil ? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Filmatisering af spil ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» 10 Mest solgte spil
» NES (Nintendo Entertainment System) spil?
» Nyt spil: Gumme Spinoff Game (Munkholm on Adventure)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Don't Disturb Nerds Forum :: Media :: Film/TV-
Gå til: