Don't Disturb Nerds Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Don't Disturb Nerds Forum

- Ordet er dit!
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Trailer Park Boys

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jaws
~Admin~
~Admin~
Jaws


Antal indlæg : 878
Age : 33
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 07/02/08

Trailer Park Boys Empty
IndlægEmne: Trailer Park Boys   Trailer Park Boys EmptyMan Maj 05, 2008 12:31 pm

. . . er en helt igennem fantastisk serie! Serien er i skrivende stund på 7 sæsoner. Fik selv kværnet mig igennem de 3 første fra lørdag aften og her til mandag. Og det er og bliver stadig lige godt.

Serien handler om de 2 gamle venner Ricky og Julian, som bogstaveligt talt laver lort i den, og kommer i spjældet, laver lort i den, og kommer i spjældet, laver lort i den... lidt alá´ Egon Olsen (Bare meget sjovere!).
De bor i en trailer park, og er både omgivet at gode venner; såsom Bubbles og fjender såsom Trailer Park Inspektøren. Alt sammen er filmet som var det en dokumentar om de 2 fyre fra Trailer Parken. Og det hele foregår med et stort komisk glimt i øjet, og man kan ikke andet end at elske alle i persongalleriet, på deres helt egen måde.

En Trailer Park Boys: The Movie er også udgivet.


Sidst rettet af Jaws Tirs Maj 06, 2008 11:40 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.ddn.frac.dk/
Nishinku
~Senior~
~Senior~
Nishinku


Antal indlæg : 342
Age : 34
Geografisk sted : Dæmning nr.1 sth
Registration date : 07/02/08

Trailer Park Boys Empty
IndlægEmne: Sv: Trailer Park Boys   Trailer Park Boys EmptyMan Maj 05, 2008 12:34 pm

Du har helt ret det er en superfed serie, har selv set en stor del af afsnittende. Jeg glemmer aldrig dengang jeg tændte for fjernsynet om natten og så Bubbles(som vi jo havde set på billeder før som jokes) komme frem på fjernsynet xD. Og the movie er også helt klart værd at se
Tilbage til toppen Go down
http://www.nishinku.frac.dk
BoBo
~Bruger~
~Bruger~
BoBo


Antal indlæg : 232
Age : 33
Registration date : 07/02/08

Trailer Park Boys Empty
IndlægEmne: Sv: Trailer Park Boys   Trailer Park Boys EmptyTirs Maj 06, 2008 6:23 pm

Det lyder til at være et super fed serien Very Happy

Hvilke kanal kommer det på eller skal den ses på nettet ?
Tilbage til toppen Go down
Jaws
~Admin~
~Admin~
Jaws


Antal indlæg : 878
Age : 33
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 07/02/08

Trailer Park Boys Empty
IndlægEmne: Sv: Trailer Park Boys   Trailer Park Boys EmptyTirs Maj 06, 2008 6:25 pm

BoBo skrev:
Det lyder til at være et super fed serien Very Happy

Hvilke kanal kommer det på eller skal den ses på nettet ?

Den kan ses på DR2. Du kan også søge efter det på piratebay, så kommer der en masse i god kvalitet, det er der jeg henter det. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.ddn.frac.dk/
BoBo
~Bruger~
~Bruger~
BoBo


Antal indlæg : 232
Age : 33
Registration date : 07/02/08

Trailer Park Boys Empty
IndlægEmne: Sv: Trailer Park Boys   Trailer Park Boys EmptyTirs Maj 06, 2008 6:26 pm

yay Very Happy

Så ved jeg, hvad weekenden skal gå med Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Trailer Park Boys Empty
IndlægEmne: Sv: Trailer Park Boys   Trailer Park Boys Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Trailer Park Boys
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jurassic Park
» Jaws i Jurassic Park!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Don't Disturb Nerds Forum :: Media :: Film/TV-
Gå til: