Don't Disturb Nerds Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Don't Disturb Nerds Forum

- Ordet er dit!
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jaws
~Admin~
~Admin~
Jaws


Antal indlæg : 878
Age : 33
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 07/02/08

3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken Empty
IndlægEmne: 3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken   3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken EmptyTors Jun 19, 2008 11:26 am

Hulk (2003)
Dejlig anderledes...

... i forhold til andre superheltefilm.

Bedre end forventet!

king king king king king /6
_________________________________

Pride & Prejudice (2005)
Filmen holder uovertruffent!

Men pas på drenge! Dette er en tøsefilm med stort "T"! Vil ikke sige det er en film men ser sammen med drengene. Men hvis man er alene eller sammen med kæresten er filmen eminent.

Keira Knightley spiller fremragende! (Og så gør det ikke noget hun er lidt sød ^^; )

king king king king king /6
_________________________________

Over Hækken (2006)
Rigtig god animationsfilm.

Bedste animationsfilm i nyere tid. Meget bedre end de (Hvis i spørger mig) overvurderede Shrek film.

king king king king king /6

- Så det bliver "3 STURE 5-TALLER FRA MIG!!" 3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken Thumb
Tilbage til toppen Go down
http://www.ddn.frac.dk/
BoBo
~Bruger~
~Bruger~
BoBo


Antal indlæg : 232
Age : 33
Registration date : 07/02/08

3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken Empty
IndlægEmne: Sv: 3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken   3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken EmptyTors Jun 19, 2008 5:12 pm

Hulk var god, men måske ikke på det niveau. Synes den mindede lidt for meget om ting, man havde set før. Helten skjuler sin nye identitet og kæmper og vinder imod skurken, dog ikke lige så meget som andre (host spiderman host). Er dette ikke set i alle superhelte film ?

Dette gør dog ikke så meget, men efter min mening er den mere til 4 end 5 Smile Genren er bare blevet lidt for kliché fyldt, da der nærmest kommer nye superhelte film hver sommer, gør det ikke det bedre.

Keira Knightley er rigtig sød, så 6 stjerner herfra Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Jaws
~Admin~
~Admin~
Jaws


Antal indlæg : 878
Age : 33
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 07/02/08

3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken Empty
IndlægEmne: Sv: 3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken   3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken EmptyTors Jun 19, 2008 7:59 pm

BoBo skrev:
Hulk var god, men måske ikke på det niveau. Synes den mindede lidt for meget om ting, man havde set før. Helten skjuler sin nye identitet og kæmper og vinder imod skurken, dog ikke lige så meget som andre (host spiderman host). Er dette ikke set i alle superhelte film ?
Tror vidst lige du skulle tage at se Hulk igen. Han prøver ikke at skjule sine kræfter. Tværtimod. - Han elsker at være Hulken!

Plus skurken er hans egen far, og han har endda selv skabt ham (Hulken). Så jeg må sige historien er original.

Men det var nok også derfor der ikke var så mange der kunne lide den. :S
Tilbage til toppen Go down
http://www.ddn.frac.dk/
BoBo
~Bruger~
~Bruger~
BoBo


Antal indlæg : 232
Age : 33
Registration date : 07/02/08

3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken Empty
IndlægEmne: Sv: 3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken   3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken EmptyTors Jun 19, 2008 8:34 pm

Det er måske lidt for lang tid siden, jeg har set den, men synes bare det er ret kliché at skurken skal være en tæt på hovedpersonen. Men det kan også være, at jeg overser et par punkter, da det er lang tid siden.

Stadigvæk en god film, bare set lidt for tit imho.


Sidst rettet af BoBo Tors Jun 19, 2008 11:34 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Munkholm
~Redaktør~
~Redaktør~
Munkholm


Antal indlæg : 431
Age : 33
Registration date : 07/02/08

3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken Empty
IndlægEmne: Sv: 3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken   3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken EmptyTors Jun 19, 2008 8:36 pm

"I am your father"

rigtigt originalt xD
Tilbage til toppen Go down
Jaws
~Admin~
~Admin~
Jaws


Antal indlæg : 878
Age : 33
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 07/02/08

3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken Empty
IndlægEmne: Sv: 3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken   3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken EmptyFre Jun 20, 2008 8:31 am

Tror at den nye Hulk film vil blive meget mere kliché fyldt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.ddn.frac.dk/
BoBo
~Bruger~
~Bruger~
BoBo


Antal indlæg : 232
Age : 33
Registration date : 07/02/08

3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken Empty
IndlægEmne: Sv: 3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken   3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken EmptyFre Jun 20, 2008 10:30 am

Prøver at finde et sted hvor jeg kan downloade Hulk, for nu har jeg helt fået lyst til at se den Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Jaws
~Admin~
~Admin~
Jaws


Antal indlæg : 878
Age : 33
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 07/02/08

3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken Empty
IndlægEmne: Sv: 3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken   3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken EmptyFre Jun 20, 2008 10:43 am

BoBo skrev:
Prøver at finde et sted hvor jeg kan downloade Hulk, for nu har jeg helt fået lyst til at se den Very Happy
Du er en skurk er du! geek
Tilbage til toppen Go down
http://www.ddn.frac.dk/
Sponsoreret inhold





3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken Empty
IndlægEmne: Sv: 3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken   3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken Empty

Tilbage til toppen Go down
 
3 hurtige: Hulk, Pride & Prejudice & Over Hækken
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» 3 hurtige: Jaws: The Revenge, Open Water & Into the Wild
» 3 hurtige: Inkasso, Transformers & Resident Evil: Extinction
» 3 hurtige: Back To Cold Mountain, The Aviator og Carrie
» 4 hurtige: Hellraiser I, Hellraiser II: hellbound og Hellraiser III: Hell on Earth og sidst men ikke mindst: Hellraiser IV: Bloodline
» 3 Hurtige: Raiders of the Lost Ark, Indiana Jones and the Temple of Doom & Indiana Jones and the Last Crusade

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Don't Disturb Nerds Forum :: Media :: Film/TV :: Egne Filmanmeldelser-
Gå til: